• Reklama

Jaki rower na na wycieczki

O naszych rowerach i sprzęcie, słów kilka. W tym dziale możecie nawijać o swoich dwóch kółkach, prosić doświadczonych kolegów o pomoc, a także zadawać wszelkie pytania związane z pojęciem "rower".

Jaki rower na na wycieczki

Postprzez robert23 » Czerwiec 05, 2010, 06:35:14 AM

Witam wszystkich,
Jestem nowy na forum i chciałbym wszystkich poprosić o radę i zapytać Jaki wybralibyście rower do wycieczek. Chodzi mi o to, że chcę wybrać się ze znajomymi na zwiedzanie Mazur rowerem(tego lata :)) a że jestem laikiem to zabardzo nie wiem na co zwracać uwagę...
Z góry dzięki za pomoc
robert23
Nowy u

Reklama

Odp: Jaki rower na na wycieczki

Postprzez cubeadmin2543 » Czerwiec 07, 2010, 09:13:23 AM

Proponowałbym rower marki Cube model Acid. Bardzo lekki rower(waga 13kg) świetnie spisujący sie na dłuższych trasach. Oczywiście istnieja inne marki czasem troszkę tańsze ale jak zobaczysz ten rowerek live zobaczysz że jest tego wart... Skoro szukasz roweru na trase musisz zwrocić uwage na lekkość ramy żeby naprawde cieszyc sie z jazdy...Wejdż sobie na stronke www.pirsport.pl tam naprawde jest dużo napisane o tych rowerkach...
cubeadmin2543
Administrator

Postprzez mpajda11 » Czerwiec 07, 2010, 10:38:50 AM

Witam,
Może nie jestem znawcą rowerów ale osobiście proponowałbym coś innego. Rower Cube Curve. Waga podobna ale dla mnie osobiście lepszy do takich podróży... Musiałbys sie bardzij określić na czym bedzie polegać ta twoja podróż po Mazurach:)
mpajda11
Nowy u

Postprzez robert23 » Czerwiec 07, 2010, 04:30:00 PM